Κείμενο υποδοχής

If I had to choose between music, dance or photography, I would choose all three, for I am enchanted with music, thrilled by dance and redeemed by photography!
Αν έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα στη μουσική, το χορό και τη φωτογραφία, θα επέλεγα και τις τρεις τέχνες. Η μουσική με μαγεύει, ο χορός με ενθουσιάζει και η φωτογραφία με λυτρώνει!...

Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Who doesn't like my posts????

.....να σηκώσει το χέρι του!!!
Αφήστε ... άφοβα το σχόλιό σας εδώ και θα φροντίσω να απαντηθεί.

8 σχόλια:

  1. Πρώτον: Οι αναρτήσεις σου όλες είναι θαυμάσιες, ψαγμένες και "εκπαιδευτικές"!
    Δεύτερον: Και χάλια να ήταν, ποιός θα τολμήσει να σου πάει κόντρα με τέτοιο όπλο που κρατάς, look στρατάρχη και με τόσο απροκάλυπτα απειλητικό ύφος ερώτησης; Άρα, με μια φωνή, τα posts σου είναι τέλεια και σου πάει υπέροχα η στολή! Εντάξει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μήπως, όμως, θυμίζει χούντα (Θου Κύριε φυλακήν τω στόματί μου) αυτός ο κολονέλος και το παρακάνω... Είπαμε, να σας αρέσουν (υποχρεωτικά!) οι αναρτήσεις μου αλλά μην παίρνουν και χρώμα χακί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και αυτό, θα εκληφθεί ως αρνητικό σχόλιο, αγαπητό Λιντάκι! Οπότε η απάντηση είναι, (φυλάξουουουου!!!): Γκουπ γκουπ γκουπ γκουπ....
    Είπαμε, να έχεις διαφορετική γνώμη, αρκεί να είναι ίδια με τη δική μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εμένα Κύριε μου αρέσουν (χμ...) όλες!
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ μεγάλωσα με τις αναρτήσεις σου.
    Τι να λέμε;
    Χρόνια τώρα.
    Με άλλα λάστιχα μπορώ, με άλλες ζάντες μπορώ, αλλά χωρίς τις αναρτήσεις των αφών Καλογρίτσα δεν κάνω ούτε χιλιόμετρο...
    Σ' ευχαριστώ πολύ αδελφέ Καλογρίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είσαι και μακριά βλέπεις και δεν μπορώ να σε πετύχω. Ακούς εκεί, διαφήμιση του Καλογρίτσα.... Όχι τίποτ' άλλο αλλά, μου θυμίζει έναν άλλον, εκδότη παρακαλώ, που μου έβαλε ένα σχετικό φέσι. Μπορεί να φοράω καπέλο, φέσι ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή