Κείμενο υποδοχής

If I had to choose between music, dance or photography, I would choose all three, for I am enchanted with music, thrilled by dance and redeemed by photography!
Αν έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα στη μουσική, το χορό και τη φωτογραφία, θα επέλεγα και τις τρεις τέχνες. Η μουσική με μαγεύει, ο χορός με ενθουσιάζει και η φωτογραφία με λυτρώνει!...

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Ακτές καθαρές - Όμορφη φύση

Άρχισε ο καθαρισμός των ακτών και ο ... καθένας, κάνει ό,τι μπορεί!!!
Και επειδή το καλοκαίρι έφτασε, προετοιμαστείτε. Σας προδιαθέτω με δυο όμορφα και δροσερά τραγούδια!

"Τρελό καλοκαίρι"  του Μιχάλη Τερζή (καλημέρα Μιχάλη!)
με τη Νένα Βενετσάνου (στίχοι Δημ.Τσεκούρα)

Με τ’ άσπρο σου το πόδι στη θάλασσα πατάς.
Κόκκινο σαν το ρόδι τ’ αχίλι που φιλάς.

Με παίρνεις με ζαλίζεις σαν το γλυκό κρασί, σα γέρνεις και μ’ αγγίζεις Απρίλη μου εσύ.
Ανήμερα τ’ Αγιάννη θ’ ανάψουμε φωτιές, να γίνουν στο ντουμάνι στάχτ’ οι αναποδιές.

Τρελό το καλοκαίρι στ’ αχτένιστα μαλλιά.
Θα σου κρατώ το χέρι χρυσή πορτοκαλιά.

Με παίρνεις με ζαλίζεις σαν το γλυκό κρασί, σα γέρνεις και μ’ αγγίζεις Απρίλη μου εσύ.
Ανήμερα τ’ Αγιάννη θ’ ανάψουμε φωτιές, να γίνουν στο ντουμάνι στάχτ’ οι αναποδιές.

Στο άσπρο σου το χέρι η Πελοπόννησο.
Φλουρί το μεσημέρι Σκιάθο κι’ Αλόνησο.

Με παίρνεις με ζαλίζεις σαν το γλυκό κρασί, σα γέρνεις και μ’ αγγίζεις Απρίλη μου εσύ.
Ανήμερα τ’ Αγιάννη θ’ ανάψουμε φωτιά, ο κόσμος πυροφάνι και ’μεις αστροφεγγιά.

... και η  φύση οργιάζει στο Καλαμάκι (Πεταλιδίου). Φυσικά, ο πολύχρωμος οργασμός,  δίπλα στη "Βίλλα Πέτρα"





"Γεια σας τριαντάφυλλα" του Μιχάλη Τερζή
με την Άννα Βίσση (στίχοι Κωστή Παλαμά)

Γεια σας, τριαντάφυλλα και γιασεμιά - στου βράχου φέρτε με την κυκλαμιά

Πάει της καλύβας μου το χελιδόνι - Του κάμπου δώστε μου την ανεμώνη

Πάει κι’ η λιογέννητη Καλοκαιριά - Καλό στα σύννεφα με το βοριά

Αϊ Γιώργης έφυγε τ’ Απρίλη η χάρη - δόξα στ’ αδέρφι του στον καβαλάρη

Χινοπωριάτικος με τα’ άλογό του - περνά και είν’ έρωτας το πρόσωπό του

4 σχόλια:

  1. Τι κόκκινο θεέ μου!ΖΑΛΙΖΟΜΑΙ....μου αρέσουν τόσο οι φωτογραφίες...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, agrampelli είναι εντυπωσιακό, και όχι μόνο, το κόκκινο! Μπορείς κι εσύ να κάνεις τέτοιες φωτογραφίες! Είπαμε, το χρώμα είναι μεθυστικό, οι φωτογραφίες απλά είναι λίγο προσεγμένες παραπάνω από μια απλή φωτογράφηση. Ξέρεις, με φακό μάκρο οι εστιάσεις θέλουν μεγάλη ακρίβεια και υπομονή. Πρόταση: Στείλε μου την καλύτερη φωτογραφία σου και στην πρώτη ευκαιρία θα την αναρτήσω εδώ. Και ένα μικρό βιογραφικό (προφίλ, ας πούμε)θα ήταν καλό. Έχω διάφορες σκέψεις στο μυαλό μου....Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα έχεις νέα μου,σ ευχαριστώ Χρήστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή