Κείμενο υποδοχής

If I had to choose between music, dance or photography, I would choose all three, for I am enchanted with music, thrilled by dance and redeemed by photography!
Αν έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα στη μουσική, το χορό και τη φωτογραφία, θα επέλεγα και τις τρεις τέχνες. Η μουσική με μαγεύει, ο χορός με ενθουσιάζει και η φωτογραφία με λυτρώνει!...

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Victorious Achilles / Ο Θρίαμβος του Αχιλλέα

Victorious Achilles
At the top of the main staircase leading from the entrance is the great painting measuring 8 metres by 4 metres, which can also be viewed from the terrace on the second floor behind the palace. The original oil painting (on canvas) is by Austrian artist Franz Matsch which he titled 'The Triumph of Achilles'. It shows Achilles pulling behind his chariot, the body of the slain Hector around the walls of Troy; as Homer refers to the episode in one of his two epic poems - 'The Iliade'...’Achilles', the greatest of the Greek warriors, had been involved in a grave, dispute with Agamemnon, leader of the Greek armies, over the stealing of his girlfriend Vrissiida. Achilles refused to go into battle and stayed behind in his encampment, refusing to be drawn into the battle. Patroclus', a great friend to Achilles, realising something had to be done to put fear into the hearts of the Trojans, donned the battle armour ofhis friend Achilles and went into battle. Sadly, Patroclus was slain by Hector who commandeered his armour and weapons and murdered his charioteer 'Eumorphus', but his horses came back alone... Achilles, so angered at the death of his friend, asked his mother Thetes to weave him a new suit of armour and went into battle killing, causing fear to the Trojans who locked themselves into their defensive fortress, with Hector having to stay and fight for his life~ He was the one that Achilles wanted. in the battle that ensued, Achilles slayed him, taking the revenge of his friend 'Patroclus " fastening him to the back of his chariot, dragging his body three times around the battlements of Troy as a show of strength to the Trojan army,During his triumph, Achilles holds his lance,' his Ionic shield as well as his helmet, taken back from Hector 'The Brave '.Charioteer Eumilos' leads Achilles, immortal horses: Xanthos and Valios' (according to Homer - Hera has given the horse Xanthos a human voice) into a fearless circuit of the battlements of Troy passing in front of the main gates of the fortress, followed by Achilles’ warriors the Myrmidons and their leader 'Menestheos'. This epic artwork is the main theme of Achilleion…

The truth behind the triumph of Achilles
The painting itself shows how well, according to our opinion, the painter has studied Homer, adding his style and his Homeric knowledge that everything in his depictions has a reason - which in the case of the Triumph, shows itself foremostely in the 'static wheel' of the main charioteer. The wheel shows that the painting is based on the Romanic portayal of a charioteers. According to this, even though it appears optically false, it was the only way to describe an incidence which took part in the Classic years...
 Read more HERE
Visit Corfu  HERE

Ο Θρίαμβος του Αχιλλέα
Είναι μια μεγαλειώδης παράσταση (ελαιογραφία) ζωγραφισμένη πάνω σε μουσαμά από τον Αυστριακό καλλιτέχνη Franz Matsch το 1892. Καλύπτει όλο τον τοίχο στο τέλος της σκάλας και φαίνεται καλύτερα από τη μεγάλη σιδερένια πόρτα που βγάζει στο περιστύλιο και στους κήπους του Αχιλλείου. Κατά την Ιλιάδα, που κεντρικό της θέμα έχει την οργή του Αχιλλέα εναντίον του Αγαμέμνονα διότι του έκλεψε την Βρυσηίδα οι Αχαιοί συνάντησαν πολλά προβλήματα όταν ο γενναιότερος από τους βασιλείς αποφάσισε να απόσχει από τις μάχες. Γι' αυτόν το λόγο ο επιστήθιος φίλος του Πάτροκλος του ζήτησε την πανοπλία και το άρμα του για να εκφοβίσει μ' αυτήν τους Τρώες που νικούσαν τότε τους Ελληνες. Ο Αχιλλέας δεν αρνήθηκε αλλά του έθεσε τον όρο να κυνηγήσει μόνον τους εχθρούς μέχρι τα πλοία. Ο Πάτροκλος όμως ενθουσιασμένος από τα αποτελέσματα παρασύρθηκε σε μάχη όπου τον σκότωσε ο 'Εκτορας ο αρχιστράτηγος των Τρώων, γιός του Πριάμου, του πήρε την πανοπλία και σκότωσε τον αμαξηλάτη του Εύμορφο. 'Ομως τα άλογά του γύρισαν πίσω μόνα τους. Τότε ο Διομήδης έπεισε τον Αχιλλέα να ξαναβγεί στη μάχη. Η μητέρα του η Θέτιδα παρήγγειλε άλλη πανοπλία στον 'Ηφαιστο και με αυτή ο Αχιλλέας έσπειρε τον τρόμο στους Τρώες που κλείστηκαν μέσα στα τείχη τους. Ο 'Εκτορας όμως έπρεπε να μείνει και να πολεμίσει για την ζωή του. Αυτόν άλλωστε ήθελε ο Αχιλλέας. Στη μονομαχία που ακολούθησε ο Αχιλλέας τον σκότωσε παίρνοντας εκδίκηση για το θάνατο του φίλου του και εν συνεχεία τον έδεσε κάτω από το άρμα του, σέρνοντάς τον τρεις φορες γύρω από τα τείχη της Τροίας. Καθώς θριαμβεύει κρατά το ακόντιο, την Ιωνική του ασπίδα καθώς και την περικεφαλαία του, που ξαναπήρε από τον 'Εκτορα. Ο γενναίος αμαξηλάτης Εύμηλος παρασύρει τα αθάνατα άλογα του Αχιλλέα Ξάνθο (σύμφωνα με τον 'Ομηρο του είχε δώσει η Ηρα ανθρώπινη φωνή) και Βαλίο σε μια ξέφρενη κούρσα μπροστά στις Σκαιές πύλες της Τροίας. Πίσω τους ακολουθούν οι πολεμιστές του Μυρμιδόνες με προεξέχοντα τον αρχηγό τους Μενέσθιο.Το επικό αυτό έργο αποτελεί το επίκεντρο του ενδιαφέροντος στο Ανάκτορο, τόσο για την αξία του, όσο και για την φημολογία, που το ακολουθεί. Σύμφωνα με αυτή, ο ζωγράφος αυτοκτόνησε, γιατί δεν πέτυχε να δώσει κίνηση στον τροχό του άρματος του Αχιλλέα, που παραμένει στάσιμος. 

Η αλήθεια για τον θρίαμβο του Αχιλλέα
Η παράσταση κατά την γνώμη μας δείχνει από μόνη της, πόσο έχει μελετήσει τον 'Ομηρο ο καλλιτέχνης προσθέτοντας στην ζωγραφική του τέχνη, τις γνώσεις, που ο ίδιος είχε αποκομίσει. Ο  στάσιμος τροχός στο άρμα του Αχιλλέα δείχνει ότι ο πίνακας έχει ζωγραφιστεί με βάση τις Ρωμαϊκές αρματοδρομίες. Συνεπώς, αν και οπτικώς φαίνεται λάθος, εν τούτοις ήταν ο μόνος τρόπος ώστε να απεικονιστεί η χρονολογική τοποθέτηση του περιστατικού , όπως το περιγράφει ο αιώνιος ποιητής.....
Περισσότερα ΕΔΩ 

Επισκευθείτε την Κέρκυρα. Κλικ ΕΔΩ







Η Λιτανεία του Μεγάλου Σαββάτου είναι η αρχαιότερη Λιτανεία του Αγίου Σπυρίδωνος. Τελείται από το 1550, σε ανάμνηση Θαύματος με το οποίο ο Άγιος απάλλαξε το νησί από σιτοδεία (πείνα). Μαζί με το Σκήνωμα του Αγίου λιτανεύεται και ο Επιτάφιος του Ναού του Αγίου Σπυρίδωνος, ο μόνος σε όλο τον Χριστιανικό κόσμο που λιτανεύεται το Μέγα Σάββατο. Το 1574, ο τότε Καθολικός Αρχιεπίσκοπος Κέρκυρας (από αιώνες πρωτύτερα είχε καταργηθεί ο Ορθόδοξος Μητροπολίτης) απαγόρευσε τους ορθοδόξους Επιταφίους, για να υποχρεωθούν οι Κερκυραίοι να παρακολουθούν τους καθολικούς επιταφίους. Ωστόσο, τη Λιτανεία του Αγίου Σπυρίδωνος, δεν μπορούσε να την απαγορεύσει, αφού είχε θεσπιστεί με απόφαση της Ενετικής εξουσίας. Έτσι οι Κερκυραίοι αποφάσισαν να λιτανεύσουν έστω κι έναν ορθόδοξο επιτάφιο, τον οποίο δεν θα μπορούσε να τον εμποδίσει κανείς! Από τότε έμεινε σαν έθιμο. Στη Λιτανεία αυτή, ο Άγιος Σπυρίδων έχει θέση "χοροστατούντος Αρχιεπισκόπου" κι ακολουθεί ο Επιτάφιος. Γι αυτό και σ' αυτή τη Λιτανεία ερμηνεύονται από τις Φιλαρμονικές πένθιμα εμβατήρια.
Περισσότερα στην περιγραφή του Youtube





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου